Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kütüphane D.B. Kurupelit Kampusu 55139 Atakum/ SAMSUN

Karel Yönetim Sistemi

Anasayfa » Karel Yönetim Sistemi


Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığımız Yükseköğretim Kalite Güvencesi çalışmaları kapsamında öğrencilerimiz için modern bir Karel Yönetim Sistemi tasarlayarak aktif hale getirmiştir. Başkanlığımız ayrıca, akademik personelin de gereksinimlerini düşünerek A-Karel Yönetim Sistemi’ni aynı platform içinde hizmete sunmuştur.

Kütüphane kullanıcılarının araştırma ve çalışmalarından verim alabilmesi adına tasarlanan Karel Yönetim Sistemi için kütüphane otomasyon sistemimizden (libra.omu.edu.tr) rezervasyon ve süre uzatma işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

http://libra.omu.edu.tr/ adresinden öğrenci numaranız/akademik personel sicil numaranız ile giriş yaparak odaları ayırtabilir ve sürenizi uzatabilirsiniz.

Kareller ile ilgili işlemler için Dolaşım Ofisimiz (Ödünç Birimi) ile 0 (362) 457 60 63 / 6840 ve 6826 nolu telefon üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Kareller için “REZERVE İŞLEMİ” nasıl yapılır?

1- http://libra.omu.edu.tr/ sayfasında bulunan “sorgulama” alanından “kareller” yazarak arama yapınız.

2- Gelen sonuç ekranında karellerin kullanılabilirlik durumları (Serbest, ödünçte, vb.) görünmektedir. “Serbest” durumdaki kareller için mesai saatleri içinde Dolaşım Ofisimiz (Ödünç Birimi) ile 0 (362) 457 60 63 / 6840 ve 6826 nolu telefon üzerinden iletişim kurabilirsiniz. Ödünçte gözüken karel için aşağıdaki görselde kırmızı ile işaretlenen yere tıklayınız.

3- “Ödünçte” olan bir kareli adınıza ayırtmak için sonuç ekranının en altında bulunan kutucuğa öğrenci numaranızı/akademik personel sicil numaranızı yazarak yazarak “benim için ayırın” butonuna basınız.

Hizmetlerimiz Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bize E-Mail Gönderebilirsiniz :